سلام.
میخواستم یه ذره در مورد دنزو و توبی و مادارا بگم.
اولا همه میگفتن توبی همون اوبیتو دوست کاکاشی هست که سال ها پیش کشته شد , ولی معلوم شد که توبی اون نیست.
ولی بعدش گفتن توبی همون اوچیها مادارا هست که رئیس قبیله ی اوچیها بود و با هوکاگه ی اول جنگید.چون حتی پین/ یاهیکو هم از توبی فرمان میگرفت.و اگر اشتباه نکنم در مانگا گفته شده که مادارا بوسیله ی هوکاگه ی دوم کشته میشه..که این نظریه هنوز هست. هم چنین در یکی دیگه از مانگاها توبی به پین میگه که قدرت من همون قدرت اوچیها ماداراس که اشاره میکنه به شارینگان چشم راستش !
بعدا که معلوم شد دنزو هم در چشم راستش شارینگان داره وهم طرز موهاش و همچنین اسیب دیدنه صورت و دستش و همچنین مخالفت هاش با سوناده و ... , گفتند که توبی همون دنزو. همچنین دنزو در مانگای 455 هم موقع صحبت میگه که بعد از این همه مدتی که ازجنگ هاش میگذره میخواد کمی هم تمرین کنه ! که اینجا کمی معلوم میشه که دنزو توبی نیست. چون توبی در اکاتسوکی هست و در این مدت زیاد در حال جنگ بوده !
از طرف دیگر ناروتو میگه که هوکاگه ی 4 به او گفته که توبی 16 سال پیش روباه 9 دم رو به جان دهکده ی کونوها انداخت ! و باز هم اگر اشتباه نکنم و اون تصویری که دیده بودم فن نباشه , مادارا و هوکاگه ی اول داشتند سره روباه 9 دم با هم میجنگیدند : یعنی روباه 9 دم بر میگرده به زمان مادارا !!!
الان سوال اینجاست که ایا توبی همون ماداراس یا توبی همون دنزو یا مادارا همون دنزو و دنزو هم همون توبی ؟؟؟
اخرین نتایج بدست امده :
تو اخرین نتایجم به این رسیدم که دنزو هیچ ربطی به توبی و مادارا نداره!
از طرف دیگر چشم راست دنزو که تو یکی دیگه از مطالبم اشاره کردم برای یه اوچیهای دیگس که دارای قویترین تکنیک چشم بوده است!
